Szervizfutár rendelés

Elromlott a telefonod, de nincs időd elhozni hozzánk? Használd szervizfutár szolgáltatásunkat négy egyszerű lépésben!

Gyakran Ismételt KérdésekRészletes ismertető

Futár megrendelő űrlap kitöltése

Ha futárt szeretnél rendelni, kérjük, töltsd ki részletesen az alábbi űrlapot.

Hibás készülék becsomagolása

Alaposan csomagold be a hibás eszközt egy erős burkolatú, kibélelt dobozba.

Készülék átadás a MPL futárnak

MPL futárt küldünk a hibás eszközért, neked már csak át kell adnod részére.

Megjavított készülék visszaküldése

A javított készüléket MPL futárral visszaküldjük a feladó címére.

Név *
E-mail *
Telefonszám *
Utca, házszám *
Irányítószám, város *
Model (iPhone 7, Watch Series 3, iPad 4) *
A készülék színe (Rose Gold, Asztroszürke) *
Jelkód, ha van (A készülék feloldásához használt számsor)
IMEI / Serial Number (készülék hátulja vagy Beállítások / Általános / Infó)
Hiba, tapasztalt probléma rövid leírása
Elolvastam, értelmeztem és teljes mértékben elfogadom a Felhasználási feltételeket. *
Elfogadom a bruttó 2.500 Ft-os futár költséget. *

Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A szervizfutár szolgáltatásunknak 2500 Ft-os költsége van. Ez az összeg tartalmazza az eszköz oda és vissza szállítását.

Mennyit kell várnom?

Rendelésed másnapján futárt küldünk hibás eszközért. Ha megjavítottuk már másnap vissza is küldjük neked.

Mit tartalmazzon a csomag?

A hibás eszközt, meglévő tartozékokat, ha garanciális a javítás, akkor érvényes garanciajegyet.

Melyik futárszolgálat végzi a szállítást?

Szervizünk az MPL futárszolgálattal küld és fogad csomagokat.

Mikor kell fizetnem a szolgáltatást?

Minden esetben a futárnak kell fizetned utánvétellel, amikor visszakapod a készüléked.

Bárhova kérhetem a futárt?

Szervizünk az ország egész területéről fogadja hibás vagy sérült eszközöd.

Részletes ismertető

Ha érdekel, hogy hogyan működik pontosan a szervizfutár szolgáltatásunk, akkor olvasd el ezzel kapcsolatos teljes ismertetőnket.

Futárrendelés

A szervizfutár szolgáltatásunknak 2.500 Ft-os költsége van.

Munkanapokon 14:00-ig leadott rendelésekért a következő munkanapon, nap közben érkezik a futár. Délután vagy munkaidőn kívül elküldött rendelés esetén a feldolgozás csak a következő munkanapon történik meg, így a futárt csak a feldolgozást követő munkanapra tudunk rendelni. Példa: a hétvégén leadott rendelés feldolgozása hétfőn történik meg, így a futár leghamarabb kedden tudja felvenni a csomagot.

A „Cím” részt kérjük a legpontosabban kitölteni, irányítószám / város / utca és házszám kötelező, az emelet, ajtó, kapu és egyéb információkra is szükség lehet, mindent érdemes feltüntetni, amivel könnyebben beazonosítható a cím!

Csomagolás és beszállítás

A beküldött termékeket gondosan csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön. A csomagolásról neked kell gondoskodnod, a címzést már a futár végzi. Csomagfelvételkor a futárnak nem kell előre fizetni semmit! A beszállítás 2-3 munkanap is lehet!

A dobozban legyen pontos hibaleírás és elérhetőség minden esetben! Élő telefonos elérhetőség a gyorsabb egyeztetés miatt preferált, a javítás és a visszaszállítás csak sikeres egyeztetést követően történik meg.

Kiegészítőkre (védőtokok, telefondíszek, stb.), SIM-kártyákra, memóriakártyákra nincs szükség, ezeket küldés előtt kérjük távolítsd el. Töltő, adatkábel, dokkoló csak abban az esetben kellhet, ha töltéssel kapcsolatos probléma áll fenn és nem lehet egyértelműen kizárni, hogy mi okozza a hibát.Számla igényedet kérjük előre jelezd, de legkésőbb a javítással kapcsolatos telefonos egyeztetésnél! Utólag nem áll módunkban változtatni az elkészült számlán!

A csomag beérkezése szervizünkbe akár 2 munkanap is lehet!

Javítás és visszaküldés

A beérkezett javítások feldolgozása érkezési sorrendben történik! A szükséges javításokról a bevizsgálást követően tájékoztatunk. Konkrét árajánlatot csak ezután tudunk adni, aktuális árlistánkról viszont az oldalunkon előzetesen tájékozódhatsz.

Amennyiben nem találod a típusodat vagy a cserélendő alkatrészt a listában, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!

Az elfogadott árajánlat és javítás után az eszközödet logisztikai partnerünkkel juttatjuk vissza, a fizetés csak az átvételkor történik. A futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni! Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon megkísérli a csomagot újra kiszállítani. Amennyiben nem tudod átvenni a csomagot, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán egyeztethetsz a lehetőségekről: 06-1-767-8282

Ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot ismételten sem, úgy visszaszállításra kerül a mi szervizünkbe. Az ismételt visszaküldés díja ebben az esetben hozzáadódik a már számlázott javítás és szállítás költségéhez. A visszaérkező csomagokat sikertelen kézbesítés vagy elérhetetlen címzett esetén 3 hónapig tároljuk, azután megsemmisítésre kerülnek.